surasanat.ir

ساخت وبلاگ

یکی از شمع های پرطرفدار در بازار امروز، شمع استوانه است. شمع استوانه در قطر ، ارتفاع و رنگ های متنوع قابل تهیه است. این نوع شمع بیشتر جنبه تزیینی داشته و در منازل یا مراسم و خصوصا بر روی میز شام به چشم میخورد.غالبا با شنیدن عنوان شمع استوانه به یاد شمع های ضخیم می افتیم؛ این شمع ها اغلب در ارتفاع 8 اینچ یا بیشتر تولید می شوند، اما جالب است بدانید ارتفاع برخی از آنها به اندازه ای بلند است که به صورت ایستاده استفاده می شوند و زمان سوخت آنها بسیار طولانی بوده و تمام نشدنی به نظر می آید.رایج ترین شکل در شمع های استوانه شکل گرد و یا مربعی آن است. البته این شمع در قالب های دیگری مانند ستاره ، هرمی ، بیضی، صلیبی و غیره نیز موجود است.

تزیین شمع استوانه

یک شمع استوانه ساده در رنگ های مختلف میتواند بسیار زیبا و جذاب باشد. با این وجود، بسیاری از افراد ترجیح میدهند شمع را با سلیقه خود و برای جذابیت بیشتر تزیین کنند. برای تزیین شمع استوانه دست ساز، میتوان موارد زیر را مورد توجه قرار داد؛

  • می توانید تکه های رنگی را قبل از اضافه کردن پارافین ذوب شده درون قالب قرار دهید.
  • می توانید لایه های رنگی ایجاد کنید؛ بدین صورت که بعد از ریختن یک لایه پارافین سفید و خشک شدن آن، یک لایه پارافین رنگی اضافه کنید و این عمل را تا انتها تکرار نمایید. ضمنا اگر دوست دارید لایه ها زاویه دار ایجاد شوند می بایست قالب را به صورت اریب نگه دارید.
  • می توانید اشیا تزیینی مانند دانه ها، برگ گل ها، زرورق و … را در پارافین ذوب شده خود مخلوط نمایید.
  • می توانید گل میخ هایی را در برخی نقاط شمع خود تعبیه کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار لازم است شمع شما به طور کامل آماده شده باشد.
  • می توانید از برخی لوازم جانبی مانند روبان ها، مهره های تزیینی، بدلیجات و … در تزیین شمع استوانه خود بهره مند شوید.

راه های متعددی برای تزیین شمع استوانه وجود دارد. با اندکی ذوق و خلاقیت می توانید یک شمع استوانه بی نظیر و زیبا تهیه کرده و با استفاده از آن برای تزیین خانه خود و یا هدیه دادن به دوستانتان لذت ببرید.

 

تفاوت پارافین جامدوکریستال

تفاوت پارافین کریستال و معمولی در درصد چربی و تصفیه میباشد.درصد چربی پارافین کریستال کمتر از پارافین معمولی بوده و دارای مقاومت بیشتر و مدت زمان سوخت بیشتر و رنگ پذیری بهتر بوده و حاصل از نفت خام میباشد و درحالی که پارافین معمولی حاصل از ضایعات نفت میباشد و نسبت به پارافین کریستال از تصفیه کمتری برخوردار میباشد و از نظر ظاهری رنگ تیره تر و کدرتر نسبت به کریستال دارد و به طبع از قیمت پایین تری نسبت به کریستال برخوردار می باشد.

پارافین ژله ای

این پارافین از شفافیت بالایی برخوردار بوده و از لحاظ مدت زمان سوخت بهتری نسبت به پارافین جامد برخوردار میباشد.این پارافین به دما حساس بوده و از آسیب پذیری بالایی برخوردار میباشد و از همین رو برای ذوب کردن آن از حرارت غیر مستقیم (بخار آب یا بن ماری) استفاده میشود.بدیهی است که در صورت تماس با حرارت بالا این پارافین آسیب میبیندو تغییر رنگ از شفافیت به زرد رنگی میدهد و موجب آسیب دیدن سیستم پارافین و آزاد کردن گاز هیدروژن میشود.عمدتا شمع های ژله ای در جامهای بلوری ساخته میشود و به علت عدم استواری آن از قالب ریزی آن پرهیز میشود.

مقدمه ای بر شمع وارمر

شمع وارمر از جمله شمع های زیبای است که از دیرباز سهم بسزایی در زندگی انسان داشته است. از جمله موارد استفاده این شمع می توان به گرم نگه داشتن غذا در ظروف فلزی اشاره کرد. ظاهر این شمع هم نسبت به سایر شمع ها متفاوت است. شمع وارمر به صورت دایره ای بوده و دارای ارتفاع کمی می باشد. اطراف آن عموما از جنس آلومینیوم ساخته می شود. به دلیل زمان سوخت بالا از این فلز استفاده می شود.علاوه بر ویژگی و مورد استفاده آن در گرم کردن غذا، از این شمع در دکوراسیون و تزیین منازل به وفور استفاده می شود. شمع های وارمر علارقم ارتفاع کمی که دارند دارای ماندگاری بالا (زمان سوخت بالا) هستند. این شمع ها علاوه بر قیمت ارزانی که دارند به دلیل نداشتن بو و اشک چشم جزو بهترین شمع هایی هستند که می توانند در مجالس مختلف خود نمایی کنند.
رنگ سفید و سیاه شمع برای چیست

استفاده از شمع از دیرباز تا به امروز، برای روشنایی و مراسم مختلف بین مردم با فرهنگ‌ ها و مذاهب گوناگون رواج داشته است به عنوان مثال شمع سیاه برای مراسم سوگواری و یا شمع سفید برای مراسم عروسی استفاده می شود. از آنجایی که مدل های مختلفی از شمع ها در اکثر منازل پیدا می ‌شود، استفاده از انواع باکیفیت آن (بدون دود و بوی بد) اهمیت پیدا می کند برای اطلاع از آخرین محصولات و نمایش تمامی شمع ها اینجا را کلیک نمایید.

 

شمع وارمر چیست؟

شمع به زبان فارسی همان سپندار است و در واقع به یک منبع نوری گفته می شود که قابلیت تولید گرما را دارد. این منبع گرما شامل یه فیتیله بوده که درون مقداری پارافین جامد شکل یافته قرار دارد. در قدیم از موم به جای پارافین استفاده می شد. قبل از کشف برق توسط ادیسون از شمع و چراغ های نفتی برای روشنایی استفاده می شد. اما این پایان کار نیست جنبه عاطفی و رمانتیک شمع ها را نباید فراموش کرد.حتی شمع های وارمر را می توان معطر کرد و از آن ها در عطر درمانی استفاده نمود.مجموعه ما سازنده انواع دستگاه شمع وارمر می باشد.

تزیین شمع وارمر

اگر برای تزیین سفره هفت‌ سین، سفره یلدا یا حتی محیط ‌هایی مانند اتاق‌ خواب و طاقچه‌ ی شومینه و… به‌ دنبال شمع ‌هایی زیبا و در عین ‌حال بی‌ خطر هستید، استفاده از شمع های وارمر سکه ای است که در عین زیبایی، جلوه ی خاص و چشم نوازی به محیط شما هدیه می دهد. همانطور که اکثر ما می دانیم در دکوراسیون خانه استفاده از وسایل تزیینی و انواع مجسمه باعث زیباترشدن فضا خواهد شد. انواع شمع نیز برای ایجاد محیطی رمانتیک و آرامش ‌بخش مورد استفاده قرار می ‌گیرد.شمع یک ابزار تزیینی ساده، جذاب و رومانتیک است که برای مدیتیشن و آرامش اعصاب نیز بسیار مفید است.

اگر دوست داشتید از شمع در فضای اتاقتان استفاده کنید در صورتی که به دود آن حساسیت دارید نگران نباشید. شمع های وارمی سکه ای می تواند گزینه مناسبی برای شمع های وارمر معمولی باشد. این مدل شامل شمع وارمر بدون رنگ است که از پارافین ساخته شده است. طرافداران دکوراسیون فانتزی کم نیستند و علاقه خود را نسبت به استفاده از این شمع ها از خود بروز می دهند. این افراد معتقدند مهمانی‌ هایی که شب هنگام برگزار می شوند، نور شمع باعث روشنی و دلچسب ‌تر شدن محیط می شود. نور ملایم شمع و رایحه‌ ی مطبوعی که در فضا ایجاد می‌ کند باعث ایجاد آرامش خواهد شد.لیوانی که برای طراحی این شمع استفاده شده است از بهترین نوع شیشه و با کیفیت بالایی ساخته شده که زیبایی ظاهری شمع را دوچندان می کنند.
انواع شمع ها

انواع گوناگونی از شمع در بازار وجود دارند که بر اساس کاربرد و مناسبتهای مختلف می توان به چند نمونه‌ ها اشاره کرد . نوعی دسته بندی که جزو ویژگی های هر شمع است را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم. با پرفکت کندل همراه باشید.
شمع معطر

شمع های معطر که علاوه بر زیبایی، رایحه خوشایند نیز در هوا پخش می‌ کنند. استفاده از این نوع شمع ها که دارای رایحه هستند، برای ایجاد لحظات رمانتیک بسیار موثرند.

شمع کلاسیک

ازشمع های کلاسیک، اغلب برای میز های شام و دکوراسیون کلاسیک استفاده می ‌شود که ارتفاعی بیش از سایر شمع ها، برخی ابعاد شمع وارمر تا ۳۰ سانتیمتر و حتی بلندتر دارند. این شمع ها معمولا روی شمعدان های قدیمی قرار می‌ گیرد و مدت زمان سوخت آنها بیشتر از باقی شمع ها است. شمع های قلمی از این نوع شمع ها هستند.

شمع فانوسی

شمع فانوسی ظاهری شفاف داشته و از جنس ژله تولید می شود. در داخل این نوع شمع از تزییناتی خاص استفاده و بدنه آن معمولا شیشه ای یا فلزی می‌ باشد.
شمع نسوز

یکی دیگر از انواع شمع، شمع نسوز است که به شمع مادام العمر معروف است و از ترکیباتی که قابلیت شارژ مجدد دارد ساخته می شود. از آنجا که این شمع ها پس از تمام شدن سوخت، به طور خودکار خاموش می‌ شوند، در مقایسه با شمع های عادی خطر کمتری دارند.

شمع بدون شعله

گونه جدیدی از شمع وجود دارد که به نام شمع بدون شعله در بازار شناخته می‌ شود. این شمع ها که دارای باطری هستند، کاربردهای فراوانی دارند و می ‌توانند جایگزین مناسبی برای شمع های معمولی باشند.

شمع تزیینی

از انواع دیگر شمع می توان به‌ شمع تزیینی و شمع اکلیلی اشاره کرد که جلوه ای زیبایی به اطراف می‌ دهد و بیشتر برای میز آرایی و تزییناتی متناسب با دکوراسیون استفاده می ‌شود.
در انتهای این دسته بندی شمع های هفت سین، تولد و شمع های متنوعی که در مناسبت های مختلف مثل مراسم مذهی کاربرد دارند، اشاره کرد. برای مثال شمع تولد دارای مدل های زیادی مثل شمع عددی مخصوص تولد و یا شمع فانتزی با طرح های زیبا و گوناگون. به طور کلی شمع ها امروزه در تمام لحظات زندگی به کار می ‌آیند و استفاده از آن ها، چه در منازل و چه محیط کار، یک ایده ‌ی خلاقانه برای بوجود آوردن فضایی دلنشین و زیبا می‌ باشد.

 

دستگاه تولید شمع استوانه ای

دستگاه تولید شمع استوانه با قابلیت تولید در ارتفاع مختلف از بیست تا شصد سانتی متر و با سیستم خنک کنندگی آبی و فشار هوا که البته با در نظر داشتن این مورد که سیستم آبی باعث خوردگی در مرور زمان میگردد سیستم فشار باد پیشنهاد میگرددمدل فوق یکی از پرفروش ترن مدل ها در سراسر دنیا میباشد که در ایران کمترین کار بر روی آن انجام شده است

قابلیت تولید60قطعه شمع در یک دوره 15 دقیقه ای

وزن 850kg

دارای سیستم خنک کنندگی آب گردش

12 ماه ضمانت

کارگاه شمع ماشین سازی سورا صنعت تا 13 در ارتفاع 50 سانت جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

09192667715

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر خانگی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 12:24

بیشتر افراد علاقه مند به این هستند که پارافین چیست و در کنار ساخت شمع چه کاربردی دارد؟پارافین یکی از مهمترین مواد در صنعت است که از روغن به دست می آید این ماده در انواع مختلفی وجود دارد و بستگی به نوع استفاده دارد. شما قادر خواهید بود از حالت های آن بهره مند شوید.در این مقاله قصد داریم شما را با این مطلب بی نظیر و بسیار کاربردی آشنا کنیم.

پارافین چیست؟
پارافین ماده ای است که در مورد آن زیاد شنیده اید، یک ماده شیمیایی است که کاربردهای مختلفی دارد، پارافین یک ماده هیدروکربنی است که از خانواده آلکان ها تشکیل شده و دارای ترکیباتی با فرمول CnH2n+2 می باشد.بر اساس تعداد اتم‌های کربن در این زنجیره، وضعیت فیزیکی پارافین می‌تواند تغییر کند و آن را به یکی از مواد شیمیایی با کاربردهای متنوع، از سوخت گرفته تا اهداف بهداشتی تبدیل کند. اگر تعداد اتم های کربن در این زنجیره در هر مولکول کمتر از 5 باشد، پارافین گازی تشکیل می شود. اگر این عدد بین 5 تا 15 باشد، پارافین ذاتا مایع است واگر بیش از 15 اتم کربن وجود داشته باشد پارافین به صورت جامد دیده می شود این حالت ماده برای پارافین ها در دمای اتاق تعریف می شود و با تغییر دما می توانند به حالت دیگری تغییر کنند.از آنجایی که پارافین یک محصول خارج شده از پالایش نفتی است، در برخی از مقالات از آن با عنوان نفت سفید نیز یاد می شود.

انواع پارافین
همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، پارافین را می توان در انواع جامد، مایع و گازی از نظر حالت یافت. پارافین گازی شامل همان ترکیبات شناخته شده آلکان های گازی است که اولین آن متان CH4 و سپس شامل اتان، پروپان و بوتان است.پارافین مایع که با نام روغن پارافین نیز شناخته می‌شود، ترکیبی از روغن‌های مورد استفاده در صنایع دارویی و آرایشی است. پارافین های مایع بر اساس استانداردهای مشخصی که برای آنها در صنعت تعیین شده است تولید خواهد شددرصد خلوص متفاوتی دارند
پارافین جامد که به موم پارافین نیز معروف است، یک ماده جامد نرم و بی رنگ است که این مواد در دمای بالای 37 درجه سانتیگراد ذوب می شوند و از جمله کاربردهای رایج این نوع پارافین می توان از آن در صنعت شمع سازی  و به عنوان ماده روانکاوی استفاده کرد.

پارافین مایع چیست؟
پارافین مایع در بسیاری از موارد استفاده می شود. این نوع پارافین در آب یا الکل محلول نیست. به عنوان مثال، شما می توانید پارافین مایع را در روغن های مو، پاک کننده ها، روان کننده ها و حتی در پوشش بیرونی تخم مرغ ها پیدا کنید. بنابراین استفاده از پارافین مایع طیف وسیعی را در بر می گیرد.


پارافین جامد چیست؟
پارافین جامد نسبت به نوع مایع آن شهرت بیشتری دارد.به همین دلیل زمانی که نام پارافین به گوش می رسد، بیشتر حالت جامد آن در ذهن می آید.پارافین های جامد بسته به درصد چربی که دارند به چندین نوع تقسیم می شوند.
اگر پارافین جامدبصورت کریستالی یا میکرو کریستالی باشد، درصد چربی نخواهد داشت.در غیر این صورت پارافین با 0.5 الی 1 درصد، 1 الی 3 درصد، 3 الی 5 درصد و غیره جزو انواع پارافین های جامد به شمار می روند.
سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که چه زمانی کیفیت پارافین بالا خواهد بود واین را باید از کجا متوجه شد؟
نشانه ای که برای مرغوب بودن پارافین جامد وجود دارد در میزان شفافیت آن خواهد بود.یعنی هر چه پارافین شفاف تر باشد، کیفیت بهتری نیز خواهد داشت.

پارافین صنعتی
برای اینکه بفهمیم نوع صنعتی پارافین چیست باید بگوییم که بالاترین درجه خلوص را در این پارافین خواهید دید زیرا فرآیند تصفیه به طور کامل روی آن انجام می شود و شفافیت خالص پارافین را خواهید دید. به روش های مختلف در یکی از این روش ها موم را قالب گیری می کنند سپس با کمک دستگاه های مجهز با عرق کردن موم پارافین ناخالص به دست می آورند.در این مرحله باید پارافین را با استفاده از اسید سولفوریک تصفیه کرد و در روش دیگری که به فرآیند اسیدی معروف است ابتدا موم را ذوب می کنند و پس از آن متخصصین برای جداسازی پارافین ناخالص از سانتریفیوژ کمک می گیرند. خشک کردن محصول با دست در اینجا ما پارافین را مخلوط خواهیم کرد. در اینجا دوباره از اسید سولفوریک استفاده می شود و پارافین را تصفیه می کند.

نحوه ی تشخیص پارافین خوب از بد
هنگام خرید پارافین موارد زیادی را می توان در نظر گرفت و اول از همه باید میزان استفاده از پارافین را مشخص کرد زیرا کیفیت پارافین در هر صنعتی با استفاده از پارافین در آن مشخص می شود، به عنوان مثال در صنعت شمع سازی، پارافین با یک درصد کمتر روغن مرغوب بیشتر در نظر گرفته می شود، اما این مشکل در صنعت روغن کاری برعکس است.به طور کلی پارافین رنگی سفیدتر از پارافین های شیری و کم رنگ کیفیت بالاتری دارد و همچنین وجود دانه های کریستالی در لایه های میانی پارافین می تواند تهیه پارافین جامد مرغوب را برای ما تضمین کند.
صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت
شمع سورا صنعت با 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع شمع و ماشین آلات شمع ساز هم اکنون به عنوان تولید کننده انواع قالب و ماشین آلات شمع در ایران شناخته می شود. دستگاه شمع وارمر ،دستگاه شمع قلمی ، شمع قلمی دنباله دار ، شمع تولد و .... در سایزهای مختلف با قابلیت تولید 250 تا 500 شمع در مدت زمان 5 الی 7 دقیقه وساخت دستگاه در دو نوع گردش آب و هوا ساخت قالب های سبک و قابل حمل برای تولید انواع شمع در تیراژ کم و خانگی و غیره از جمله خدمات مهندسی سوراصنعت می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش دستگاه تماس بگیرید.
09198182884
09192667715


     
surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر خانگی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 13:46

كاربرد شمع از گذشته بسیار مرسوم بوده و هنوز مردم در مراسم‌های مختلف از آن استفاده مي‌كنند و این موضوع در ميان ملل و کشورهای مختلف با فرهنگ و آداب‌ورسوم و مذاهب گوناگون مشترك است. از شمع ، به‌منظور منبع نور و بعضی‌اوقات براي توليد گرما استفاده مي‌شود. استفاده از شمع به بیش از 7000 سال پیش بر می گردد. کتب تاریخی از ساخت شمع‌ها، از طریق خیساندن نی در چربی حیوانات، توسط مصریان باستان، خبر داده‌اند.

تنوع ، یکی از مهمترین مزیت های شمع هاست که می توان به صورت پایان ناپذیری آن را اینجاد کرد و هر فرد مطابق با سلیقه ی خود آنرا ساخته و جذب کند. شمع سازی یکی از بهترین شغل ها برای خانم های خانه دار می باشد که انعطاف و پاره وقت بودن آن از مزیت های آن می باشد.

شمع یک فتیله قابل احتراق است که در موم قرار می گیرد، شمع را می توان در هر ماده جامدی غیر از موم قرار داد. از شمع ها می توان برای ایجاد نور و حتی تولید گرما استفاده کرد.امروزه با توجه به فناوری های جدیدی که هر روز ایجاد می شود، از شمع ها برای ایجاد نور زیاد استفاده نمی شود و شمع ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و به همین دلیل زیبایی و ظاهر شمع ها اهمیت زیادی دارد.

تولید شمع را می‌توان به‌صورت کارگاهی و حتی خانگی هم شروع کرد که برای کار خانگی لازم است که قیمت دستگاه شمع‌سازی خانگی تهیه کرد. مسلماً میزان درامد شمع‌سازی در منزل کمتر از زمانی است که شما این کار را به‌صورت حرفه در یک کارگاه با میزان تولید بیشتر انجام می‌دهید.

 

ماشین آلات شمع سازی

صنعت شمع سازی سورا صنعت تولید کننده انواع ماشین آلات شمع سازی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 در ایران آغاز کرده است.امروزه مجموعه ما با داشتن کارخانه مجزا به تولید جدیدترین دستگاه های شمع سازی می پردازد. صنایع ماشین سازی و شمع سازی ما به طور کامل نیاز صنعتگران در زمینه شمع سازی را برطرف کرده و نیازی به واردات دستگاه های خارجی نداشته باشند.

این دستگاه ها شامل ماشین آلات مختلفی از جمله دستگاه هایی برای تولید شمع های قلمی، شمع های شمع وارمر، شمع قلمی دنباله دار،دستگاه های شمع سازی خانگی ،انواع قالب ها و … می باشد.این دستگاه ها در فرآیند تولید به طور مداوم آب را به گردش در می آورند و می توانند بین 250 تا 500شمع قلمی را در 5 تا 7 دقیقه تولید کنند.تنوع تجهیزات موجود در کارخانه با توجه به سابقه طولانی این مجموعه در تولید شمع ابتدایی ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت شمع می باشد. علاوه بر این تنوع محصولات مجموعه شمع یکی دیگر از دلایل تجهیز این شرکت به انواع دستگاه های شمع سازی می باشد.این مجموعه با در نظر گرفتن بهبود کمی و کیفی مستمر محصولات شمعی، همواره گام های بلندی در راستای تولید تجهیزات مورد نیاز برداشته است. به همین منظور دستگاه های شمع ساز ما برای فروش به همکاران عزیز ارائه می گردد

انواع شمع‌ها

شمع‌ها ازنظر سنتی بودن یا تزئینی بودن تقسیم‌بندی می‌شوند، بعضی شمع‌ها صرفاً برای روشنایی استفاده می‌شوند که معمولاً قیمت پایین‌تر و ازلحاظ زیبایی ظاهری معمولاً زیبایی کمتری دارند، اما شمع‌های تزئینی هر چه‌بهتر و زیباتر باشند قیمت بالاتری هم خواهند داشت که این شمع‌ها امروزه بسیار مورد استقبال قرارگرفته‌اند. یک مثال ساده که از شمع‌ها برای زیباسازی رستوران‌ها، میهمانی‌های خاص، تولیدها و برای تزیین میزها و. استفاده می‌شوند.برای تولید شمع نیاز به یکسری مواد اولیه ازجمله موم، نخ برای فتیله، انواع رنگ و. نیاز دارید.

بازار های هدف محصولات شمع سازی

فروشگاه‌های لوازم‌التحریر و تولد و کادو، مهدکودک‌ها ، مدارس آموزشی، سالن‌های عقد و عروسی و کافی‌شاپ‌ها، مراسم عزاداری و دکوراسیون‌های داخلی از جمله بهترین بازارهای هدف برای فروش شمع هستند.

 

صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت

شمع سورا صنعت با 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع شمع و ماشین آلات شمع ساز هم اکنون به عنوان تولید کننده انواع قالب و ماشین آلات شمع در ایران شناخته می شود. دستگاه شمع وارمر ،دستگاه شمع قلمی ، شمع قلمی دنباله دار ، شمع تولد و .... در سایزهای مختلف با قابلیت تولید 250 تا 500 شمع در مدت زمان 5 الی 7 دقیقه وساخت دستگاه در دو نوع گردش آب و هوا ساخت قالب های سبک و قابل حمل برای تولید انواع شمع در تیراژ کم و خانگی و غیره از جمله خدمات مهندسی سوراصنعت می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش دستگاه تماس بگیرید.

09198182884

09192667715

 
surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر خانگی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 11:36

نوار نقاله صفحات متحرکی هستند که برای انتقال وسایل، محصولات و بسته ها استفاده می شود. نوارنقاله ها نوع های متفاوتی داشته و متناسب با نوع کاربرد در صنعت مورد مصرف قرار می گیرند. نوار نقاله سبب جابجایی پیوسته و مکرر محصولات و مواد به صورت مطمئن در زمان مشخص می شود. نوارنقاله یک جریان انتقال پیوسته و قابل اندازه گیری را به وجود می آورد که نقش به سزایی در زمان بندی جابجایی و تولید ایفا می کند. امروزه نوار نقاله ها به عنوان یک جزء لاینفک در صنعت به کار گرفته می شوند و این سبب می شود راندمان کاری را افزایش دهد. استفاده از آن در کارگاه ها و کارخانجات باعث تسهیل و تسریع در امر حمل و نقل می شود.
عرض، سرعت و ظرفیت نوار نقاله سه پارامتر به هم پیوسته می باشند که کاهش یا افزایش هرکدام اثر مستقیم برروی دو پارامتر دیگرخواهد گذاشت.انواع دستگاه بالابر را نیز می توان در خانواده نقاله ها قرار داد. همیشه استفاده از نوار نقاله به منظور جابجایی نیست. گاهی از این سیستم برای انتقال نیرو و حرکت استفاده می شود.
انواع نوار نقاله
سیستم محرک یا انتقال در نقاله ها توسط یک درایور یا الکتروموتور انجام می گیرد. این ماشین ها می تواند به صورت زمینی و هوایی و حتی در شیب های مختلف طراحی شوند. معمولا از تسمه نقاله هایی که سطح صاف دارند در تولید و مونتاژ استفاده می شود. جهت جابجایی و حمل مواد در سطوح شیبدار معمولا از نوار نقاله که از تسمه های آج دار و V شکل بکار برده می شود، استفاده می گردد.
قسمت های اصلی دستگاه نوار نقاله به شرح زیر است
1- درایور یا موتور
2- قالب کلی و فرم دستگاه
3- درام نوار نقاله
4- رولیک و یا تسمه ها
کاربرد نوار نقاله
نوار نقاله ماشینی است که به صورت مستقل و پیوسته می تواند در بارگیری محصولات شامل کارتن و جعبه به کامیون و ماشین باربری استفاده شود و یا جزئی از ماشین آلات یک کارخانه یا گارگاه تولیدی و صنعتی باشد. استفاده از دستگاه نوار نقاله بسیار پر کاربرد و در طیف وسیعی قابل استفاده می باشد. در واقع نوار نقاله در ورودی و خروجی دستگاه ها، یک جریان انتقال پیوسته و قابل اندازه گیری را به وجود می آورد که نقش به سزایی در زمان بندی جابجایی و تولید ایفا می کند بطور مثال جهت بسته بندی در خطوط تولید برای چاپ محصولات با جت پرینتر، جهت مونتاژ قطعات، جهت بسته بندی در کارتن مادر، جهت انتقال مواد به انبار،  یا حتی در دستگاه چند توزین برای بالا بردن محصولات ( که به آن بالابر گفته می شود و می توان انواع دستگاه بالابر را نیز در خانواده نقاله ها قرار داد) و .. قابل اجرا و استفاده هست. در نتیجه نوار نقاله با این نوع ماشین آلات هماهنگ شده و بخشی از فعالیت ماشین های دیگر را انجام می دهد.
کانوایر یا نوار نقاله بخش مهمی از یک اتوماسیون صنعتی است که در کارخانجات و صنایع مختلف به منظور انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. کانوایرها می توانند در خطوط تولید یا مونتاژ کوچک تا صنایع بزرگتر مورد استفاده قرار گیرند.در این مقاله قصد داریم تا به انواع نوار نقاله و کاربردهای آنها در صنایع مختلف اشاره کنیم.


ویژگی های کانوایر در صنایع
از آنجایی که نوارهای نقاله مزایای بسیار زیادی دارند در اکثر صنایع از این ماشین آلات به وفور استفاده می شود.یکی از مهمترین از ویژگی های آنها این است که می توانند با سرعت بالا مواد را جابجا کنند که انجام این فرایند توسط نیروی انسانی نه به لحاظ زمانی و نه به لحاظ هزینه مقرون به صرفه نیست. همچنین به نسبت سایر ماشین آلات و همچنین لیفتراک ها امنیت بالایی دارند و تقریبا می توان گفت که اسیب های ناشی از حمل و نقل را نیز به کمترین میزان ممکن می رسانند.

همانطور که اشاره کردیم می توانیم کانوایرها را در تمام صنایع استفاده کنیم و به طور کلی هر مواد و هر صنعتی که نیاز به جابجایی داشته باشد، نوار نقاله ها بهترین راهکار هستند.
عملکرد نوار نقاله
عملکرد کلی نوارهای نقاله به این شکل است که یک محور به وسیله یک الکتروموتور به حرکت در می آید. نحوه کار به این شکل است که یک وسیله استوانه شکل که درام نام دارد به الکتروموتور متصل است و در سر دیگر کانوایر نیز یک درام دیگر قرار دارد که آزاد است. یک تسمه به حالت حلقه به هر دو درام متصل است. با چرخش دارم اول که به الکتروموتور متصل است بر اثر اصطکاک تسمه و نهایتا دارم آزاد نیز به چرخ در می آید. بنابراین با قرار گرفتن هر جسمی روی تسمه به سادگی جابجایی انجام می پذیرد.
آشنایی با انواع تسمه نقاله
استفاده کردن از سیستم نوار نقاله یا همان تسمه نقاله اساس هر صنعتی به شمار میرود که صنایع گوناگون بسته به نیازهای خود از انواع نقاله بهره میبرند که لازم است بدانید قیمت نوار نقاله  ماشین سازی سورا صنعت متناسب با نوع آن ها متغیر می باشد. در ادامه به شرح انواع نوار نقاله جهت ارتقاء سطح آگاهی شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت.
نوار نقاله لاستیکی : برای ساخت نوار نقاله لاستیکی از ترکیباتی مانند کائوچوی طبیعی و رابر استفاده میشود که در انواع مختلف از نظر کشش و مقاومت برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. تسمه نقاله لاستیکی معمولا برای مصارف غذایی به دلیل نداشتن رنگ، بو و طعم در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین میتواند جابجایی انواع کلوخ های معدنی فلزی، پوکه زغال سنگ، کلوخ معدنی مس و سنگ آهک یا خرده شیشه و انواع بار فله برنده را پاسخگو باشد.


نوار نقاله PVC : تسمه نقاله PVC از پر مصرف ترین تسمه های موجود در بازار میباشد. بهداشتی بودن و سازگاری این نوع تسمه ها با مواد غذایی، دارویی و بهداشتی مهمترین خصوصیت آن ها بشمار میرود. دو جزء اصلی تسمه های PVC بافت نخ و پی وی سی موجود در آن بوده که دارای ویژگی های خاصی نظیر کارایی در رنج های متفاوت دما، ضد سایش، مقاومت بالا در برابر اسید و دارای خواص آنتی استاتیک میباشد.
نوار نقاله پارچه ای : تسمه نقاله پارچه ای در اصل زیر مجموعه نوار نقاله PVC میباشد که تمام خصوصیات گفته شده در رابطه با تسمه PVC را دارا میباشد. در طراحی نوار نقاله پارچه ای لایه بالایی آن ها از الیاف کتان، پلی استر یا نمد پوشیده شده، لایه های میانی آن نیز بسته به ضخامت تسمه از ترکیب لایه های PVC و الیاف مصنوعی مقاوم تشکیل شده است. نوار نقاله های پارچه ای بهداشتی بوده که با مواد غذایی و دارویی نیز سازگار میباشد. وجود پوشش پارچه ای در این نوع تسمه ها باعث شده تا محصولاتی مانند آرد، نان، شیرینی، شکلات، بیسکوئیت و دیگر محصولات این چنینی دچار چسبندگی بر روی سطح تسمه نشود و بعد از اتمام فرآیند، براحتی از سطح تسمه نقاله جدا شوند.
نوار نقاله مدولار : در تولید نوار نقاله مدولار از قطعات جداگانه قابل مونتاژ در چندین مدل مختلف صورت گرفته که امکان تعویض و تعمیر قطعات آن به آسانی امکان پذیر میباشد. تسمه مدولار در شرایطی که نیاز به نوارهای متخلخل با درصد های متفاوت باشد مورد استفاده قرار میگیرد که قابل استفاده در مواقعی که به علت آسیب به نوار، نیاز به تعمیر یا تعویض مداوم نوار باشد است

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,نوار نقاله ,دستگاه نوار نقاله,قیمت نوار نقاله , نویسنده : omid surasanat بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 13:36

سازنده دستگاه کیسه پرکن برای محصول برنج در شهر صفادشت هستیم. البته محصولات برای محصولات بسیار زیادی من جمله، حبوبات، خشکبار، گندم، غلات، گچ، سیمان و نمک می توان از این ماشین آلات استفاده کرد.
دستگاه مخصوص کیسه پرکن برنج
به دلیل اینکه برنج محصول به نسبت با ارزشی در بازار کشور ما به حساب می آید و شاید بتوان آن را از نظر قیمتی و کیفیتی، با محصولات خاصی و در درجه بندی خاصی قرار داد. باید حتما از دستگاه توزین دار، حالا یک الی 4 توزین برای آن استفاده نمود.

دستگاه مخصوص کیسه پرکن برنج توزین دار
تفاوت دستگاه کیسه پرکن حجمی با توزین داردستگاه های حجمی دارای پیمانه های قابل تغییری هستند. که یک سازنده با توجه به اینکه قرار است دستگاه در یک ساعت بالای 50 عدد کیسه را پرکن کند. پیمانه ها را از حجم های یک کیلویی حداقل الی 5 کیلویی می سازند که سرعت دستگاه بسیار بالا باشد.کار با دستگاه حجمی بسیار راحت است، چون بسیار سیستم نزدیک به مکانیکی و اندکی الکترونیکی دارد.که باعث شده، کار با دستگاه بسیار راحت و همچنین عمر دستگاه بسیار زیاد و استهلاک آن کم باشد. اما معایب آن احتمال خطا 5% در وزن کشی است که به نوبه خود می تواند یک فروشنده را متضرر نماید. اما دستگاه توزین دار، به دلیل اینکه لودسل دارد و کارش کشیدن دقیق وزن کشی است. بسیار بهتر است چرا که می توان توسط این دستگاه به راحتی کار توزین و پرکن را انجام داد.


دستگاه کیسه پرکن برنج شمال
دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوتش  با تمام اتوماتیک در وجود اپراتوری است که باید کیسه را نگهدارد تا پر شود و در روی نوار نقاله برای دوخت قرار دهد تا کار دوخت کیسه نیز پایان پذیرد. در حالی که در مدل تمام اتوماتیک خود دستگاه کیسه را گرفته، دهنه اش را باز کرده و در نهایت کار پرکن و دوخت توسط خود دستگاه صورت می گیرد.
مشاوره و فروش دستگاه کیسه پرکن برنج
امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی فعالیت می کنند و انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی را با کیفیت های مختلف تولید می کنند.بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه برای خرید به مشاوره با افراد با تجربه در این زمینه لازم است. تولید کنندگان محصولات خود را در نمایندگی های خود و همچنین وبسایت های فروش، به فروش می رسانند. اغلب این تولید کنندگان دارای خدمات قبل از فروش می باشند و در صورت نیاز به خریدار اطلاعات کافی را می دهند. بنابراین لازم است قبل از خرید با مشاوران و افراد با تجربه مشورت کرد و اطلاعات کافی ماشین سازی سورا صنعت را کسب کرد
مشخصات دفنی دستگاه کیسه پر کن برنج سورا صنعت
ماشین سازی سورا صتعت طراح و سازنده انواع دستگاه کیسه پر کن برنج است. طبق قانون، برنج میبایست در داخل کیسه های بهداشتی و با اوزان دقیق بسته بندی گردد. ماشین آلات کیسه پرکن گرانولی مجموعه ما با استفاده از سیستم های دیجیتالی مدرن، توانایی توزین کلیه محصولات نظیر برنج، حبوبات، خشکبار، غلات و.. را با دقت وزنی 5 گرم دارد .

 


فرآیند کار کیسه پر کن برنج:
پس از انجام مراحل متعدد نظیر شالیکوبی، برنج حالا آماده بسته بندی خواهد بود. در این مرحله محصولات به مخزن بالابر Z منتقل میشوند، وظیفه بالابر Z انتقال محصولات به مخزن دستگاه کیسه پر کن است. مخزن دستگاه کیسه پر کن سیستم توزین را تغذیه نموده و توزین ها با توجه به وزنی که از قبل بر روی HMI (صفحه کنترل لمسی دستگاه) تعریف شده است، محصول را به دقت وزن کرده و آماده ی تخلیه در کیسه ها میکنند. کیسه ها نیز پس از پر شدن با حرکت بر روی نوار نقاله ی جلوی کیسه پر کن و با عبور از دستگاه کیسه سردوز نخی، کیسه ها دوخته و پلمپ میشوند.
اجزای خط کیسه پر کن برنج:
دستگاه بالابر Z همراه با مخزن ویبره دستگاه کیسه پر کن توزین دار نوار نقاله جلوی کیسه پر کن دستگاه کیسه سردوز نخی  به همراه دستگاه نوار نقاله 
مشخصات فنی دستگاه کیسه پرکن برنج:
ابعاد  طول 180 ، عرض 140 ، ارتفاع 290 سانتیمتر وزن کیسه ها : 2 الی 50 کیلوگرم قابل تنظیم (درصورت نیاز دستگاهی برای اوزان بالاتر نیز به صورت سفارشی تولید خواهد شد.)
سرعت بسته بندی
5 الی 8 کیسه در دقیقه برق مصرفی : 0٫75 کیلووات ، 220 الی 380 ولت تکفاز و سه فاز.
دستگاه دوخت گونی برنجقیمت دستگاه دوخت کیسه برنج چقدر است؟
قیمت دستگاه دوخت کیسه برنج با توجه به نوع آن متفاوت می باشد. دستگاه های دوخت سر کیسه دستی که پایین ترین قیمت را بین دستگاه های دوخت سرکیسه دارا می باشند، قیمتی حدود 1.5 میلیون تومان دارند. البته که برای اطلاع از قیمت دقیق می بایست با فروشندگان این کالا ارتباط برقرار کرد. دستگاه های بزرگ تر سرکیسه دوز از قیمت بالاتری برخوردارند. و بهترین راه برای اطلاع از قیمت دقیق ارتباط با تولید کنندگان و فروشندگان می باشد.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 83 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 13:48

 

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینی

دستگاه خشک کن ، تولید کننده میوه های خشک در مدل های مختلف برای رشد و به ثمر رساندن ایده های کارآفرینی متفاوت تولید و عرضه می شوند. این دستگاه ها به مرور پیشرفت قابل توجهی دارند و تجهیزات بیشتری جهت ارتقا کیفیت و سرعت به آنها افزوده می شود. در مورد انواع خشک کن در این مقاله صحبت خواهیم کرد. این خشک کن ها برای خشک کردن هر نوع ماده غذایی، گیاهی، میوه جات، سبزیجات، گوشت ماهی و مرغ و صیفی جات و … مورد استفاده واقع می شود.

انواع خشک کن از لحاظ ظرفیت

انواع خشک کن ها به لحاظ ظرفیت و موقعیت جا نمایی که در کارگاه ها و کارخانجات دارند به کابینی ، تونلی، خانگی و … تقسیم می شود. اینکه منبع تغذیه آنها چیست با چه انرژی کار می کنند و چه مشخصاتی دارند در ادامه توضیحات کامل را ارائه خواهیم کرد.

خشک کن های کابینی

خشک کن های دوکابین وتونلی  از جمله این خشک کن ها میباشند.

مشخصات دستگاه خشک کن دو کابین سورا صنعت 

این خشک کن ها به همراه رطوبت سنج بوده ، برق مصرفی آنها 1.5 کیلو وات تک فاز هست، چنانچه نیاز به دستگاهی با برق سه فاز داشته باشید می توانید مطرح کنید. ظرفیت تولید آن بسته به نوع محصل از 200 تا 300 کیلوگرم هم می تواند باشد.

ابعاد دستگاه خشک کن دو کابین : طول 250 ، عرض 100 و ارتفاع 210 سانتیمتر میباشد.

خشک کن های کانتینیوس

این خشک کن ها کاملاً صنعتی بوده و مناسب کارخانه جات بزرگ میباشد. این خشک کن ها به صورت نواری میباشند. در هر واگن تعداد 34 سینی دارد. از این خشک کن ها برای انواع میوه ها استفاده می شود. به طور مثال، انگور میانگین 7 ساعت خشک شدن را می تواند داشته باشد.. برق مصرفی آن 7.5 کیلووات سه فاز، 380 ولت است . سبدها پلاستیکی و از نوع پلی اتیلن نسوز و یا گالوانیزه میباشند. دستگاه خشک کن کانتینیوس دارای کشنده اتوماتیک، صفحه PLC صفحه نمایش چند زبانه و عایق پشم سنگ با دانسیته 80 و ضخامت 50 دارای کوره اتمسفر میباشد.

انواع خشک کن به لحاظ محصول تولیدی

خشک کن میوه

از میوه ها هر آنچه که تصور کنید در این خشک کن ها قابلیت مصرف دارند. سیب، گلابی، هلو، شلیل، شفتالو، آلو، گیلاس، آلبالو، گوجه سبز، فلفل دلمه ای ، کدو، خیار ، پرتقال، کیوی، هویج، پیاز تا طالبی ملون، هندوانه ، خربزه و … همگی قابلیت خشک شدن در این دستگاه را دارند. هر کدام جایگاه مصرف خود را دارند. یکی از بهترین دلایل خشک کردن میوه های فصول مختلف، استفاده از خشک شده های میوه در فصل های غیر متعارف، به طور مثال استفاده از زردآلو خشک در فصل زمستان، یا پرتقال خشک در تابستان، لیمو ترش در تابستان. استفاده از میوه های خشک شده در شیرینی فروشی ها، استفاده از آنها برای تنقلات و جایگزین جالب آجیل و … در بستنی فروشی ها و دسرها … همگی و همگی نشان از پتانسیل بی نهایت این دستگاه ها برای کارآفرینی دارند.

 

خشک کن سبزی

آشپزی های امروزی باید با سرعت خیلی بیشتر انجام شود. شاغل بودن زنان که کار آشپزی نیز به عهده آنهاست و سرعت بخشیدن به کترینگ ها و آشپزخانه های رستوران ها از دلایل استفاده از محصول این خشک کن ها است. سبزی های خشک شده معطر برای استفاده در غذاهایی مانند شوید پلو، باقالی پلو، سبزی پلو، قرمه سبزی و … استفاده از پیاز خشک شده و پیاز سرخ و خشک شده برای سرعت بخشیدن به پخت انواع غذاها به همراه حفظ طعم و بو و کیفیت آنها بسیار ثمر بخش است.

خشک کن جو

جو یکی از غلاتی است که از دیرباز به شدت مورد استفاده بوده و هست و خواهد بود. مزایا و فواید اینجو بسیار زیاد است و در غذاها نوشیدنی ها و … استفاده می شود.

خشک کن خرما

تولید خرمای خشک یکی از ایده های جالب برای مناطقی است که پرورش انواع خرما ها در آن بسیار زیاد است.

قیمت دستگاه خشک کن دو کابین

قیمت دستگاه خشک کن دو کابینی سورا صنعت  با توجه به نوع و مدلی که قرار است آن را خریداری کنید متفاوت است. این قیمت ها به صورت به روز شده در فروشگاه ها و مراکز معتبر به مشتریان اطلاع رسانی شده و مشتری با توجه به نیازی که دارد می تواند هر کدام از مدل ها و انواع نوارها را که میخواهد برای کارخانه یا تولیدی اش خریداری نماید.ماشین سازی سورا صنعت سازننده انواع خشک کن میوه و سبزی در ابعاد و سایزهای مختلف اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه خشک کن میوه ,خشک کن , نویسنده : omid surasanat بازدید : 85 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 11:53

نوار نقاله در انواع و اقسام مختلفی به منظور جا به جایی مواد و محصولات تهیه و تولید می شود. این نوارها با عرض های مختلفی که دارند در صنایع مختلفی به کار آمده و نیاز صنایع را به دیگر روش های نقل و انتقال مواد و کالا بی نیاز می سازند. از این نوارها با توجه به مدل و نوع شان می توان استفاده های بسیار برد. امروزه کارخانه جات و تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تهیه و تولید تسمه نقاله مشغول به فعالیت هستند و این نوارها را با بیشترین کیفیت به بازار عرضه میکنند

اجزای تشکیل دهنده میز تسمه نقاله

تسمه نقاله دارای اجزای مختلفی است. اجزا تشکیل دهنده نوار نقاله عبارت هستند از تسمه، مسیر حمل بار، مسیر برگشت تسمه، غلطك هرزگرد حمل بار (بالایی)، غلطك هرزگرد مسیر برگشت (پایینی)، غلطك (توپی)، غلطك محرك، غلطك بالایی(انتهایی)، غلطك پایینی (ابتدایی)،غلطك snub، غلطك تنظیم كشش تسمه، سیستم رگلاژ، سیستم گرانشی=جاذبه، سیستم خود تنظیم یا تنظیم دستی، قطعات متحرك سیستم انتقال نیرو، سیستم باردهی، سیستم تخلیه، سیستم تمیز كردن تسمه و غلطك، منطقه انحنای تسمه و منطقه تغییر جهت تسمه. هر یک از این اجزا دچار مشکل شود ممکن است کارایی تسمه نقاله به طور کامل مختل شود پس بررسی مداوم اجزای مختلف نوار نقاله ها یکی از مهمترین کارها در جهت حفظ سلامت و طول عمر آنهاست که باید در بازه های زمانی مختلف صورت بگیرد.

کاربرد نوار نقاله

نوار نقاله ها به جهت حمل بار و مواد و انتقال آنها از قسمتی به قسمت دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. قطعا اگر از تسمه نقاله ها استفاده نشود، نیاز به نیروی انسانی زیادی برای انتقال مواد و محصولات است. امکان آسیب دیدگی و ضربه خوردن مواد و محصولات در هنگام انتقال به وسیله نیروی انسانی بسیار زیاد است و این کار ممکن است خسارات و صدمات جبران ناپذیری به صاحبین مشاغل و صنایع وارد کند. به همین جهت پیشنهاد می شود که هر صنعتی که نیاز به انتقال مواد از جایی به جای دیگر دارد، از تسمه ها و نوار نقاله ها استفاده کند.

برخی صنایع به دلیل نوع خاص مواد و محصولات شان برای انتقال نمی توانند از نیروی انسانی استفاده کنند. مثلا صنایع بازیافت و زباله سوزی برای انتقال مواد حتما نیاز به تسمه نقاله دارند. کاربرد نوارها و تسمه های نقاله در اینجا نیز مشخص می شود. این نوارها در انواع مختلفی برای صنایع مختلف تهیه و تولید می شوند و به همین جهت شما در هر صنعتی مشغول به فعالیت هستند می توانید از نوار نقاله مناسب با نوع و جنس مواد مورد استفاده در صنعت تان استفاده کنید.

امروزه بابری دیگر به شیوه سنتی یعنی همان نیروی انسانی و مواردی مانند این انجام نمی شود بلکه حمل بار به شکلی کاملا اتوماتیک وار به وسیله کانوایرها که همان تسمه های صنعتی هستند صورت می پذیرد. وسایل به واسطه این نوارها به راحتی جا به جا شده و هیچ آسیبی به آنها وارد نمی شود، علاوه بر این سرعت انتقال مواد به واسطه نوار نقاله ها زیادتر شده و می توان در طی روز تولیدات بیشتری داشت.کاربرد نوار نقاله در فروشگاه ها و مراکز خرید هم قابل ذکر است. از تسمه نقاله ها در مراکز خرید برای جا به جایی اجناس خریداری شده توسط مشتری استفاده می شود. همچنین هم نوار نقاله ها در پله برقی ها و پیاده روهای متحرک مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت نوار نقاله

در ساخت نوار نقاله از متریال و مواد مختلفی استفاده می شود. مثلا در ساخت تسمه نقاله لاستیکی از لاستیک و منجید استفاده می شود. بسته به نوع تسمه نقاله، متریال استفاده شده در آن هم متفاوت است. برای ساخت تسمه های نقاله در ابتدا باید نوع آنها را شناخت. تولیدی ها و کارخانه های این محصول، بسته به نوع تسمه ها، متریال را تهیه و سپس اقدام به تولید تسمه نقاله می کنند.

نوارها باید با بهترین مواد تولید شوند تا کیفیت خوبی داشته باشند به همین جهت تولیدی های تسمه نقاله موظف هستند تا باکیفیت ترین متریال درجه یک را برای ساخت محصول تهیه کنند. در کنار متریال، باید فناوری ساخت این محصول هم توسط تولیدی به کار برده شود تا در نهایت محصولی مناسب و بادوام ساخته شود. ساخت نوار نقاله پیچیدگی های خاص خود را دارد که متخصصین و سازندگان این محصول با آگاهی کامل در مورد این تسمه ها، می توانند بدون هیچگونه نقصی، محصولی باکیفیت را تولید و روانه بازار کنند.

مزایای تسمه نقاله

تسمه نقاله مزایای بی شماری را برای صاحبین صنایع به وجود می آورد. از جمله این مزایا می توان به اتلاف وقت کمتر برای انتقال مواد، کاهش نیروی انسانی، عدم آسیب رسیدن به مواد در حین انتقال و … اشاره کرد. حتی اگر نیروی انسانی برای انتقال مواد به کار برده شود، از آنجا که پس از مدتی افراد دچار خستگی می شوند، بازدهی آنها به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند. این مسئله در مورد نوار نقاله وجود ندارد و شبانه روز با بالاترین کیفیت امکان انتقال مواد را دارد.

در حین انتقال مواد، با توجه به نوع مواد، ممکن است صدمات زیادی به نیروی انسانی وارد شود. اما کانوایرها بدون هیچ گونه مشکلی می توانند به انتقال مواد پرداخته و بازدهی را بالاتر ببرند. همچنین محیط هایی حمل و انتقال مواد ممکن است برای نیروی انسانی پر خطر باشد به همین جهت می توان در این محیط ها از تسمه نقاله استفاده کرد که هیچگونه خطری به همراه ندارد.

به واسطه نوار تسمه می توان از انتقال مواد گزارش گیری دقیق هم داشت. یعنی دقیقا مشخص کرد که چه میزان مواد انتقال داده شده و چه میزان هنور در انتظار انتقال به جای دیگر هستند. با توجه به همین ویژگی هاست که بسیاری از صاحبین صنایع به جای استفاده از نیروی انسانی یا روش های دیگر ترجیح می دهند که از کانوایرها یا همان نوار نقاله ها استفاده کنند.

قیمت نوار نقاله

قیمت تسمه نقاله با توجه به نوع و مدلی که قرار است آن را خریداری کنید متفاوت است. این قیمت ها به صورت به روز شده در فروشگاه ها و مراکز معتبر به مشتریان اطلاع رسانی شده و مشتری با توجه به نیازی که دارد می تواند هر کدام از مدل ها و انواع نوارها را که میخواهد برای کارخانه یا تولیدی اش خریداری نماید.

خرید نوار نقاله با کیفیت یکی از مهمترین نکاتیست که باید به آن توجه کنید. تسمه نقاله با کیفیت تا مدت ها خراب نمی شود و شما را از خرید هر نوع نوار دیگر بی نیاز می سازد. خرید از فروشگاهی معتبر که به مشتریان ضمانت نامه ارائه می دهد می تواند اقدام مناسبی در جهت خرید نواد نقاله دارای کیفیت باشد. توجه کنید که قیمت تسمه نقاله ممکن است در برخی فروشگاه ها اندک باشد اما کیفیت و کارایی اش چندان چشم گیر نباشد پس مبادا قیمت موجب تصمیم گیری اشتباه تان شده و کاری کند که نوار نقاله ای بی کیفیت و نامرغوب خریداری کنید.

ماشین سازی سورا صنعت سازننده انواع نوار نقاله در ابعاد و سایزهای مختلف اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

شماره تماس 09198182884 

09192667715

 
surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,نوار نقاله ,دستگاه نوار نقاله,قیمت نوار نقاله , نویسنده : omid surasanat بازدید : 111 تاريخ : جمعه 20 آبان 1401 ساعت: 17:33

 

مقدمه ای بر شمع وارمر
شمع وارمر از جمله شمع های زیبای است که از دیرباز سهم بسزایی در زندگی انسان داشته است. از جمله موارد استفاده این شمع می توان به گرم نگه داشتن غذا در ظروف فلزی اشاره کرد. ظاهر این شمع هم نسبت به سایر شمع ها متفاوت است. شمع وارمر به صورت دایره ای بوده و دارای ارتفاع کمی می باشد. اطراف آن عموما از جنس آلومینیوم ساخته می شود. به دلیل زمان سوخت بالا از این فلز استفاده می شود.
علاوه بر ویژگی و مورد استفاده آن در گرم کردن غذا، از این شمع در دکوراسیون و تزیین منازل به وفور استفاده می شود. شمع های وارمر علارقم ارتفاع کمی که دارند دارای ماندگاری بالا (زمان سوخت بالا) هستند. این شمع ها علاوه بر قیمت ارزانی که دارند به دلیل نداشتن بو و اشک چشم جزو بهترین شمع هایی هستند که می توانند در مجالس مختلف خود نمایی کنند.
رنگ سفید و سیاه شمع برای چیست؟
استفاده از شمع از دیرباز تا به امروز، برای روشنایی و مراسم مختلف بین مردم با فرهنگ‌ ها و مذاهب گوناگون رواج داشته است به عنوان مثال شمع سیاه برای مراسم سوگواری و یا شمع سفید برای مراسم عروسی استفاده می شود. از آنجایی که مدل های مختلفی از شمع ها در اکثر منازل پیدا می ‌شود، استفاده از انواع باکیفیت آن (بدون دود و بوی بد) اهمیت پیدا می کند..

شمع وارمر چیست؟
شمع به زبان فارسی همان سپندار است و در واقع به یک منبع نوری گفته می شود که قابلیت تولید گرما را دارد. این منبع گرما شامل یه فیتیله بوده که درون مقداری پارافین جامد شکل یافته قرار دارد. در قدیم از موم به جای استفاده می شد. قبل از کشف برق توسط ادیسون از شمع و چراغ های نفتی برای روشنایی استفاده می شد. اما این پایان کار نیست جنبه عاطفی و رمانتیک شمع ها را نباید فراموش کرد.
حتی شمع های وارمر را می توان معطر کرد و از آن ها در عطر درمانی استفاده نمود.
تزیین شمع وارمر
اگر برای تزیین سفره هفت‌ سین، سفره یلدا یا حتی محیط ‌هایی مانند اتاق‌ خواب و طاقچه‌ ی شومینه و… به‌ دنبال شمع ‌هایی زیبا و در عین ‌حال بی‌ خطر هستید، استفاده از شمع های وارمر سکه ای است که در عین زیبایی، جلوه ی خاص و چشم نوازی به محیط شما هدیه می دهد. همانطور که اکثر ما می دانیم در دکوراسیون خانه استفاده از وسایل تزیینی و انواع مجسمه باعث زیباترشدن فضا خواهد شد. انواع شمع نیز برای ایجاد محیطی رمانتیک و آرامش ‌بخش مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
شمع یک ابزار تزیینی ساده، جذاب و رومانتیک است که برای مدیتیشن و آرامش اعصاب نیز بسیار مفید است.
اگر دوست داشتید از شمع در فضای اتاقتان استفاده کنید در صورتی که به دود آن حساسیت دارید نگران نباشید. شمع های وارمی سکه ای می تواند گزینه مناسبی برای شمع های وارمر معمولی باشد. این مدل شامل شمع وارمر بدون رنگ است که از پارافین ساخته شده است. طرافداران دکوراسیون فانتزی کم نیستند و علاقه خود را نسبت به استفاده از این شمع ها از خود بروز می دهند. این افراد معتقدند مهمانی‌ هایی که شب هنگام برگزار می شوند، نور شمع باعث روشنی و دلچسب ‌تر شدن محیط می شود. نور ملایم شمع و رایحه‌ ی مطبوعی که در فضا ایجاد می‌ کند باعث ایجاد آرامش خواهد شد.
لیوانی که برای طراحی این شمع استفاده شده است از بهترین نوع شیشه و با کیفیت بالایی ساخته شده که زیبایی ظاهری شمع را دوچندان می کنند
انواع شمع ها:
انواع گوناگونی از شمع در بازار وجود دارند که بر اساس کاربرد و مناسبتهای مختلف می توان به چند نمونه‌ ها اشاره کرد . نوعی دسته بندی که جزو ویژگی های هر شمع است را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم. با پرفکت کندل همراه باشید
شمع معطر
شمع های معطر که علاوه بر زیبایی، رایحه خوشایند نیز در هوا پخش می‌ کنند. استفاده از این نوع شمع ها که دارای رایحه هستند، برای ایجاد لحظات رمانتیک بسیار موثرند.
شمع کلاسیک
ازشمع های کلاسیک، اغلب برای میز های شام و دکوراسیون کلاسیک استفاده می ‌شود که ارتفاعی بیش از سایر شمع ها، برخی ابعاد شمع وارمر تا 30 سانتیمتر و حتی بلندتر دارند. این شمع ها معمولا روی شمعدان های قدیمی قرار می‌ گیرد و مدت زمان سوخت آنها بیشتر از باقی شمع ها است. شمع های قلمی از این نوع شمع ها هستند
شمع فانوسی
شمع فانوسی ظاهری شفاف داشته و از جنس ژله تولید می شود. در داخل این نوع شمع از تزییناتی خاص استفاده و بدنه آن معمولا شیشه ای یا فلزی می‌ باشد.
شمع نسوز
یکی دیگر از انواع شمع، شمع نسوز است که به شمع مادام العمر معروف است و از ترکیباتی که قابلیت شارژ مجدد دارد ساخته می شود. از آنجا که این شمع ها پس از تمام شدن سوخت، به طور خودکار خاموش می‌ شوند، در مقایسه با شمع های عادی خطر کمتری دارند.
شمع ها دست ساز
شمع دست ساز نیز مشتریان خاص خود را دارد و از این مدل می‌ توان به کوبیسم ، طرح منظومه و هرم جادویی اشاره کرد.این نوع شمع ها کاملا دست ساز بوده و از بهترین پارافین با بیشترین ساعت سوخت تولید شده است.
همچنین طراحی و روش تولید آن خاص بوده و جز محصولات لاکچری محسوب می شود.

شمع بدون شعله
گونه جدیدی از شمع وجود دارد که به نام شمع بدون شعله در بازار شناخته می‌ شود. این شمع ها که دارای باطری هستند، کاربردهای فراوانی دارند و می ‌توانند جایگزین مناسبی برای شمع های معمولی باشند.
شمع تزیینی
از انواع دیگر شمع می توان به‌ شمع تزیینی و شمع اکلیلی اشاره کرد که جلوه ای زیبایی به اطراف می‌ دهد و بیشتر برای میز آرایی و تزییناتی متناسب با دکوراسیون استفاده می ‌شود.
در انتهای این دسته بندی شمع های هفت سین، تولد و شمع های متنوعی که در مناسبت های مختلف مثل مراسم مذهی کاربرد دارند، اشاره کرد. برای مثال شمع تولد دارای مدل های زیادی مثل شمع عددی مخصوص تولد و یا شمع فانتزی با طرح های زیبا و گوناگون. به طور کلی شمع ها امروزه در تمام لحظات زندگی به کار می ‌آیند و استفاده از آن ها، چه در منازل و چه محیط کار، یک ایده ‌ی خلاقانه برای بوجود آوردن فضایی دلنشین و زیبا می‌ باشد.

قیمت دستگاه شمع وارمر سورا صنعت
قیمت دستگاه شمع وارمر به نحوه کارکرد آن و کیفیت دستگاه بستگی دارد. طبیعتا هرچه دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد. هم چنین نوع اتومات و نیمه اتومات و خانگی نیز در میزان قیمت تاثیر گذار است. برای گرفتن مشاوره و آگاهی از قیمت مدل های مختلف این دستگاه ها و خریدبهترین روش مراجعه به کارشناسان و کسب اطلاعات از آن هاست.
ماشین سازی سورا صنعت ارائه دهنده انواع دستگاه های شمع وارمر و شمع قلمی با کیفیت بالا.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه شمع وارمر,دستگاه شمع قلمی,دستگاه شمع وارمر خانگی, نویسنده : omid surasanat بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 22:56

دسته: پرکن, پرکن کیسه, دستگاه پرکن گرانولی (دستگاه کیسه پرکن گرانولی)

دستگاه پرکن برنج در کشور ما به ویژه نقاط شمالی به ویژه در شهر های رشت،بابل،ساری ،لاهیجان میزان قابل توجهی برنج تولید و بسته بندی می گردد، میزان وزن کیسه های برنج معمولا بین 10الی 50 کیلوگرم بسته به حجم سفارش می باشد، برای آسایش کاربران گرامی ماشین سازی سورا صنعت دستگاه پرکن برنج را به همراه کانوایر استاندارد دستگاه و چرخ دوخت کیسه تقدیم مشتریان می نماید،

ماشین آلات کیسه پرکن گرانولی ماشین سازی سورا صنعت با استفاده از سیستم های دیجیتالی مدرن، توانایی توزین کلیه محصولات نظیر برنج، حبوبات، خشکبار، غلات و.. را با دقت وزنی 5 گرم دارد فرآیند کار کیسه پر کن برنج: پس از انجام مراحل متعدد نظیر شالیکوبی، برنج حالا آماده بسته بندی خواهد بود. در این مرحله محصولات به مخزن بالابر Z منتقل میشوند، وظیفه بالابر Z انتقال محصولات به مخزن دستگاه کیسه پر کن است. مخزن دستگاه کیسه پر کن سیستم توزین را تغذیه نموده و توزین ها با توجه به وزنی که از قبل بر روی HMI (صفحه کنترل لمسی دستگاه) تعریف شده است، محصول را به دقت وزن کرده و آماده ی تخلیه در کیسه ها میکنند. کیسه ها نیز پس از پر شدن با حرکت بر روی نوار نقاله ی جلوی کیسه پر کن و با عبور از دستگاه کیسه سردوز نخی، کیسه ها دوخته و پلمپ میشوند.

اجزای دستگاه کیسه پر کن

دستگاه کیسه پرکن برنج که به آن دستگاه کیسه پرکن برنج نیز اطلاق می گردد عموما بر اساس سیستم توزین (بر اساس وزن) عمل می نماید، به این صورت که دستگاه بر اساس وزن تعریف شده توسط اپراتور محصول را با دقت بالا کیسه گیری می نماید، خوشبختانه ماشین سازی سورا صنعت جهت رفاه حال کاربران عزیز همراه با دستگاه پرکن برنج، الواتور (بالابر صنعتی)، کانوایر و چرخ سرکیسه دوز کاملا اتوماتیک نیز همراه با دستگاه (به صورت آپشن) عرضه می نماید.

 

مشخصات فنی کیسه پرکن برنج

دستگاه کیسه پرکن از اجزای مختلفی تشکیل گردیده است استفاده از اجزای با کیفیت و طراحی مناسب مکانیزم دلیل عملکرد مناسب این ماشین آلات می باشد، باید به این نکته توجه داشت عموما این ماشین آلات در مناطق با رطوبت بالا فعالیت می نمایند بنابراین باید اجزا را در برابر رطوبت در هنگام ساخت مقاوم در برابر رطوبت تولید نمود.

اندیکاتور دستگاه پرکن برنج (کیسه پرکن برنج)

قابلیت تنظیم زمان و تاریخ

دارای دو پورت ارتباطی و پورت Etheet جهت اتصال استاندارد به کامپیوتر یا پرینتر

دارای 12 پورت ورودی و 16 پورت خروجی قابل برنامهریزی و سفارشی سازی

قابلیت تعریف و ذخیره سازی 40 دستور العمل کاری گوناگون در کنترلر

 

کالیبراسیون دیجیتال دستی و با عملکرد توزین مجدد

مبدل A/D قابل انتخاب با سرعتهای 120/240/480/960 times/sec

دقت نمایشگر تا 1 به 100000

دمای کارکرد 0 ~ 40 C

رطوبت کارکرد تا 90٪

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی ,کیسه پر کن,دستگاه کیسه پر کن برنج, نویسنده : omid surasanat بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 22:47

دانش و فن آوری های جدید در علوم مهندسی سبب شده تانوار نقاله ها به همراه بقیه سیستم هایی که مسئول انتقال دادن مواد هستند. در مجموعه ای از تکنولوژی های روز قرار داده شوند. در نظر داشته باشید که کاربرد نوارنقاله در صنعت های مختلف کوچک و بزرگ است.

برای مثال در خط تولید و مونتاژهای ریز تا صنعت های بزرگ مثل خودرو، فولاد و پتروشیمی. لازم است بدانید کانوایر در صنایع غذایی و دارویی نیز بسیار کاربردی است.

معرفی نوار نقاله سورا صنعت

نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندیمواد غذایی و شیمیایی هستند. از تسمه نقاله صنعتی که به آن کانوایر یا نوار نقاله بارگیری نیز گفته می شود، در جابجایی مواد اولیه و محصول نهایی در کارخانه و خطوط تولید استفاده می شود. یکی از بهترین مزایای تسمه نقاله، نقل و انتقال مواد سنگین و حجیم است. همچنین در کارخانه هایی که مسیرهای طولانی برای حمل مواد اولیه و محصولات وجود دارد، نوار نقاله یا کانوایر کمک بسیار زیادی برای جابجایی مواد دارد. در بعضی موارد لازم است دستگاه نوار نقاله، شیب دار باشد تا حمل مواد بهتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

 

انواع دستگاه کانوایر 

نوار نقاله بارگیری که از مهم ترین انواع کانوایر است، در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد.استفاده از نوار نقاله بارگیری باعث می شود که در امر بارگیری به ویژه در کارخانه های بسته بندی نیروی انسانی کمتر درگیر کار بشود.

 

  • تسمه های نقاله آجدار
  • تسمه های نقاله منجید دار
  • تسمه های نقاله سیم دار بدون سیم عرضی
  • تسمه نقاله های سیم دار با سیم عرضی
  • تسمه های نقاله لوله ای
  • تسمه های نقاله الواتوری
  • تسمه های نقاله یک لایه
  • تسمه های نقاله توری فلزی
  • تسمه های نقاله منجید دار
  • تسمه های نقاله مدولار
  • تسمه نقاله های پی وی سی

 

 

کاربرد نوارنقاله 

جالب است بدانید این دستگاه ها به علت مزیت های فراوانی که دارند در همه صنعت ها قابل استفاده هستند. این ماشین آلات قادر هستند تا مواد را با امنیت زیاد از یک جا به جای دیگر انتقال بدهند. بنابراین کانوایر می تواند جایگزین نیروی انسانی در این بخش شود.

نوارنقاله را می توان در هر مکان نصب کرد و در قیاس با ماشین و لیفتراک با امنیت بیشتری مواد را منتقل می سازند. نوار مقاله نام دیگر کانوایر است.این وسیله می تواند تمام انواع مواد که دارای شکل های گوناگون هستند را با هر سایز و وزن انتقال بدهد.

همچنین توجه داشته باشید که این وسیله کاربردی از خصوصیات ایمنی بالا بهره می برد تا بتواند احتمال وقوع حوادث پیش بینی نشده را کم کند.

 

  • مواد غذایی مثل حبوبابت و آجیل
  • قوطی ها و بطری ها مانند انواع و اقسام سس ها و رب های گوجه فرنگی
  • اجزای مختلف خودرو
  • پودرها و قرص ها
  • مبلمان و چوب ها
  • دانه ها
  • خوراک برای دام
  • آهن آلات فرسوده

 

 

موارد تاثیر گذار در قیمت گذاری دستگاه نوار نقاله صنعتی
 

  • کیفیت

موادی که در ساخت نوار نقاله مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • قدرت کشسانی

نیروی کششی نوار نقاله یکی از موارد بسیار مهم در قیمت آن است. EP بر اساس نیوتون بر میلی متر اندازه گیری می شود و طبعا هر چه عدد بالاتری داشته باشد ، قیمت تسمه بالاتر خواهد رفت.

 

  • نوع پوشش لاستیکی بالای نوار نقاله

پوشش به کار رفته روی نوار یکی دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت است که بر حسب مقاوتی که در برابر گرما، حرارت، روغن، سایش و ... دارد ، ارزش های گوناگونی دارند.

قیمت نوار نقاله، قیمت تسمه نقاله و قیمت کانوایر در تهران و کرج

ارزانترین قیمت نوار نقاله ثابت و متحرک در تهران ،کرج و سراسر کشور طراحی نوار نقاله در انواع مختلف نوار نقاله متحرک و ثابت با عرض و متراژ متفاوت طراحی نوار نقاله ، دستگاه ماسه شور ، انواع دستگاه کیسه پر کن گرانولی و نوار نقاله دستچین ، دستگاه شمع وارمر، دستگاه شمع قلمی و ... در مجموعه سورا صنعت  با چندین سال سابقه درخشان خرید نوار نقاله متحرک و ثابت با ارسال به سراسر کشور میتوانید قیمت ها را مقایسه کنید و با خیالی اسوده و بهترین قیمت نوار نقاله را از ما شماره تماس

09192667715

09198182884 

نتیجه گیری

با توجه به این که امروزه استفاده از انواع کانوایرها به یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع تولیدی تبدیل گردیده است، به همین جهت اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید با مراجعه به سایت ما می توانید انواع این ماشین آلات را در جنس ها و ابعاد مختلف با توجه به نیاز خود با قیمت باصرفه تهیه کنید. برای خرید دستگاه نوار نقاله در استان های تهران ،کرج،قم،مازندران ،گیلان به راحتی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,نوار نقاله ,دستگاه نوار نقاله,قیمت نوار نقاله , نویسنده : omid surasanat بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 22:45